فون استار
نام فروشگاه آنلاین ... A73 سامسونگ مقایسه گلکسی A54 با A73؛ انتخابی دشوار!

مقایسه گلکسی A54 با A73؛ انتخابی دشوار!

تاریخ انتشار : 27-06-1402
تعداد بازدید مقاله : 9

هر دو گوشی A73 و A54 از نظر قدرت سخت افزاری و عملکرد جزو محصولات میان رده با کیفیت سامسونگ به حساب می‌آید. اما اگر می‌خواهید بدانید کدام گوشی عملکرد بهتری دارد، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

طراحی و کیفیت ساخت

گلکسی A54 در زمینه طراحی نسبت به نسل قبلی یا بهتر است بگوییم سری قبلی بهبودهای بسیار خوبی داشته و حالا قطعا جذاب‌ترین میان‌رده سازنده کره‌ای به حساب می‌آید. سامسونگ در یک اقدام جالب و جذاب ظاهر این گوشی را دقیقا با زبان طراحی سری S23 دیزاین کرده و این باعث شده تا A54 ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد و در نگاه اول گلکسی S23 را در ذهن تداعی کند.

طراحی گلکسی A54

 

گلکسی A54 یک تغییر بسیار خوب دیگر هم داشته و سامسونگ بالاخره در یک میان‌رده به سراغ استفاده از شیشه برای قاب پشتی رفته است. این تغییر هم باعث شده A54 در دست حس بسیار مرغوب‌تری داشته باشد و هم به مرور زمان کمتر خط و خش به خود بگیرد. این قاب شیشه‌ای طراحی براقی دارد و در بالا سمت چپ از سه دوربین بدون فریم و البته فلش میزبانی می‌کند.

طراحی قاب پشتی کاملا تخت است و حتی در کنارها هم هیچ انحنایی دیده نمی‌شود. به طور کلی هم ظاهر این گوشی بهتر از قبل شده و هنگام در دست گرفتن حس بهتر دارد. این گوشی حالا حس یک میان‌رده ارزان را به شما منتقل نمی‌کند و هنگام کار کردن با آن حس یک گوشی بالارده را خواهید داشت و از این جهت باید سازنده کره‌ای را تحسین کنیم.

در سوی دیگر گلکسی A73 ظاهر آشنا‌تری دارد؛ چرا که دو نسل قبلی شکل ظاهر میان‌رده‌های سامسونگ به همین صورت بود. این گوشی قاب پشتی پلاستیکی با طراحی مات دارد و در بالا سمت چپ فریم دوربین‌ها را شامل می‌شود. این فریم به‌گونه‌ای یکپارچه با قاب پشتی طراحی شده و فضای بین لنزها نیز دقیقا به رنگ قاب پشتی است.

طراحی A73

 

طراحی گلکسی A73 هم تخت است ولی شاید مقدار بسیار جزئی در لبه‌های قاب پشتی خمیدگی دیده شود. این گوشی هم زیبا طراحی شده و نمی‌توان به آن ایرادی وارد کرد. به سراغ فریم کنار دو گوشی برویم، جایی که در A54 شاهد طراحی مات و در A73‌ شاهد طراحی کاملا براق هستیم. در واقع فریم کنار هر گوشی برعکس قاب پشتی آن طراحی شده، اتفاقی که در پرچمداران اپل هم دیده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های ارسالی شما

در حال حاضر نظری ثبت نشده است!

ارسال دیدگاه